
Oferta subskrypcji soczewek kontaktowych jest skierowana do zarejestrowanych użytkowników sklepu familyoptic.pl
Tak, wystarczy, że skontaktujesz się na naszym biurem obsługi klienta, jednak nie później niż 3 dni przed planowanym odnowieniem subskrypcji.
Po złożeniu zamówienia na subskrypcję będziesz otrzymywać maile od dostawców z linkami do śledzenia swojego zamówienia.
Masz 2 możliwości zapłaty za subskrypcję:
Zniżka na Twoje nowe okulary zostanie wysłana do Ciebie w mailu potwierdzającym uruchomienie subskrypcji.
W tym momencie możesz jedynie anulować dotychczasową subskrypcję i założyć nową.
Wystarczy się zalogować i przejść do panelu klienta, link. W sekcji „Moje subskrypcje”, naciśnij na przycisk anuluj subskrypcję.
Najprawdopodobniej wybrałeś produkt, który nie jest możliwy do zamówienia w subskrypcji. Listę produktów znajdziesz tutaj: (Produkty w subskrypcji)