Polityka prywatności oraz plików cookies serwisu internetowego Family Optic


Niniejsza Polityka Prywatności i Plików Cookie określa cele oraz zasady korzystania z Serwisu internetowego Family Optic, przetwarzania danych osobowych oraz przechowywania i dostępu do informacji z urządzeń Użytkownika przy zastosowaniu plików cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną przez Avenir Medical Poland sp. z o.o. z siedzibą w Siechnicach przy ul. Kościuszki 40.

I. Definicje

1. Administrator – oznacza Avenir Medical Poland sp. z o.o. ul. Kościuszki 40, PL 55-011 Siechnice tel: +48 71 323 03 30, fax: +48 71 323 03 31 NIP PL7010716637, REGON 368306219 KRS 0000695453, Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS Kapitał zakładowy 1.000.000PLN, który świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu w domenie familyoptic.pl oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach końcowych Użytkownika.

2. Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach końcowych Użytkowników, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. Składają się one z klucza określającego nazwę wartości, wartości i czasu, po jakim przeglądarka powinna usunąć plik cookie, a ich funkcje są w większości standardowe dla przewidzianych przez przeglądarki ustawień.

3. Cookies Administratora – oznacza cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.

4. Cookies Zewnętrzne – oznacza cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.

5. Serwis – oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działający w domenie familyoptic.pl.

6. Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie końcowe, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.

7. Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

CZĘŚĆ I: DANE OSOBOWE

II. Ochrona informacji i danych osobowych

Administrator dochowuje szczególnej staranności w zakresie ochrony prywatności i danych użytkowników Serwisu, w szczególności stosuje zasady określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) i gwarantuje wszystkim osobom logującym się, wypełniającym formularze kontaktowe i rejestrującym się w Serwisie, że dane będą właściwie chronione zgodnie z przepisami prawa polskiego i prawa Unii Europejskiej. W szczególności z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych. Administrator zabezpiecza dane osobowe przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Wszyscy Użytkownicy Serwisu pozostają anonimowi i tylko od decyzji Użytkownika będzie zależało, kiedy dokona on rejestracji lub logowania się w Serwisie.

W razie jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych w ramach Serwisu przez Administratora Użytkownik może skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem:

  • wiadomości e-mail: rodo@avenirmed.com;
  • telefonu: +48 71 323 03 30
  • korespondencji listownej: Avenir Medical Poland sp. z o.o. , ul. Kościuszki 40, 55-011 Siechnice

III. Zakres, podstawy prawne i cele przetwarzania danych osobowych

W ramach funkcjonalności Serwisu przetwarzane są wprowadzone do odpowiednich formularzy przez Użytkownika informacje wskazujące bezpośrednio na jego tożsamość. Poniżej Administrator przedstawia wyodrębnione dla każdej czynności podstawy prawne i cele przetwarzania danych osobowych.

A. Rejestracja i logowanie w ramach indywidualnego konta Użytkownika

W przypadku Użytkowników korzystających z Serwisu z wykorzystaniem indywidualnego konta Użytkownika podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w zakresie takich usług jak utworzenie i utrzymanie konta, historia zamówień, usprawnienie składania zamówień i dostaw jest art. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w ramach czynności niezbędnych do wykonania bezpłatnej umowy utrzymania konta w Serwisie, której stroną jest Użytkownik, lub w przypadku Rejestracji w ramach czynności do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

B. Realizacja zamówienia w ramach sklepu internetowego Family Optic

W przypadku zarówno niezarejestrowanych, jak i zalogowanych Użytkowników składających zamówienie w ramach sklepu internetowego Family Optic podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w ramach czynności niezbędnych do wykonania umowy sprzedaży, której stroną jest Użytkownik;
  • art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w ramach wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków fiskalnych;
  • art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w ramach przechowywania danych w celu ochrony przed ewentualnymi roszczeniami wynikającymi z realizacji zamówienia.

W związku realizacją zamówienia dane osobowe Użytkownika udostępnione zostają wybranemu operatorowi płatności oraz przewoźnikowi.

C. Rozpatrywanie reklamacji

W przypadku zgłoszenia przez Użytkownika reklamacji dane osobowe Użytkownika przetwarzane są w celu rozpatrzenia reklamacji i kontaktowania się z Użytkownikiem w niezbędnym do tego zakresie, w szczególności w celu wezwania do uzupełnienia informacji potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji, poinformowania o uznaniu reklamacji i zrealizowania roszczenia reklamacyjnego lub poinformowania o odmowie uznania reklamacji i odesłania reklamowanego towaru. Podstawą przetwarzania danych osobowych Użytkownika jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w ramach realizacji praw wynikających z umowy zawartej przez Użytkownika;
  • art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego Administratora wynikającego z przepisów art. 556 i n. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny
  • oraz art. 7a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
  • art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w ramach przechowywania danych po rozpatrzeniu reklamacji, w celu ochrony przed ewentualnymi roszczeniami wynikającymi z realizacji zamówienia.

D. Rezerwacja terminu badania wzroku

W przypadku Użytkowników rezerwujących termin badania wzroku w salonach Avenir Medical Poland sp. z o.o. podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w ramach czynności niezbędnych do dokonania rezerwacji wizyty i realizacji usługi badania wzroku.

W przypadku wizyty w specjalistycznym gabinecie lekarza okulisty dane osobowe Użytkownika zostaną przekazane lekarzowi jako odrębnemu administratorowi. W zakresie realizacji zarezerwowanego przez Użytkownika badania wzroku podstawą prawną przetwarzania danych o stanie zdrowia Użytkownika będzie art. 9 ust. 2 lit. h) RODO w związku z świadczeniem usług medycznych. W tym przypadku dane będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa w związku z przechowywaniem dokumentacji medycznej (20 lat).

E. Kontakt w ramach formularza kontaktowego

W ramach Serwisu Użytkownik ma możliwość skontaktowania się z Administratorem poprzez formularz kontaktowy znajdujący się pod adresem https://familyoptic.pl/kontakt. Podstawą przetwarzania danych osobowych w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Użytkownika jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w ramach realizacji prawnych interesów Administratora.

W zakresie, w jakim treść zapytania wskazuje na wolę zawarcia przez Użytkownika umowy (lub umów), w tym dyspozycję dokonania przez Spółkę określonych czynności przed zawarciem umowy (lub umów) lub dotyczy umowy już zawartej (np. z zakresie reklamacji) podane w formularzu dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) i c) RODO.

F. Newsletter

W razie wyrażenia przez Użytkownika chęci otrzymywania wiadomości przedstawiających ofertę Serwisu, informujących o akcjach promocyjnych itd., podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt a) RODO w związku z wyrażoną przez Użytkownika zgodą na otrzymywanie informacji handlowej, o której mowa w art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

G. Oceny produktów oferowanych w ramach Serwisu

W ramach Serwisu Użytkownik ma możliwość wystawienia opinii na temat danego produktu znajdującego się w asortymencie sklepu internetowego Family Optic. Podstawą przetwarzania danych osobowych w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się w celu zapisania i opublikowania opinii Użytkownika w ramach Serwisu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w ramach realizacji prawnych interesów Administratora.

IV. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody Użytkownika przetwarzane będą do czasu odwołania przez zgody, chyba że Administrator zobowiązany będzie do dalszego przetwarzania tych danych na innych podstawach prawnych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Dane Użytkownika zostaną również usunięte, gdy nie będą już niezbędne do celów, w których zostały zebrane.

Dane osobowe przetwarzane w celu realizacji zamówienia i odpowiedzi na reklamację będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji praw stron wynikających z zawartej umowy. Jeśli określone wiadomości mogą stanowić lub stanowią dowód w postępowaniu przed sądem lub innym organem, będą one przechowywane do końca okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do prawomocnego zakończenia postępowania, o ile zostało wszczęte, w zależności co następuje później.

W razie przetwarzania danych osobowych w związku z prawnym obowiązkiem nałożonym na Administratora, dane te przetwarzane będą przez czas wskazany w odpowiednich przepisach prawnych, np. przez okres 6 lat w związku z przechowywaniem ksiąg rachunkowych lub 20 lat w związku z prowadzeniem dokumentacji medycznej.

Dane osobowe przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, w szczególności dane statystyczne i analityczne, będą przetwarzane aż do wyrażenia przez Użytkownika skutecznego sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

V. UDOSTĘPNIANIE DANYCH INNYM PODMIOTOM. ODBIORCY DANYCH.

W celu ochrony danych osobowych Użytkowników przed przypadkowym lub bezprawnym udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osoby nieupoważnione, zniszczeniem, utratą, uszkodzeniem lub zmianą oraz przetwarzaniem niezgodnym z przepisami prawa, Administrator wykorzystuje techniczne i organizacyjne środki zabezpieczające ochronę przetwarzania danych.

Do wszelkich danych osobowych przetwarzanych przez Administratora dostęp mają wyłącznie upoważnieni pracownicy lub współpracownicy Administratora oraz podmioty zewnętrzne świadczące poszczególne usługi na rzecz Administratora związane z obsługą Serwisu, którym te dane powierzono i które zobowiązane zostały do zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych Użytkowników, do których mają dostęp.

Twoje dane mogą być powierzone lub udostępnione do przetwarzania zaufanym partnerom Serwisu, w tym w ramach korzystania z Google Analytics, Salesmanago, Hotjar, FittingBox (w ramach usługi przymierzalni wirtualnej Virtual Try On).

Dane osobowe użytkowników Serwisu mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom państwowym.

VI. PRAWA UŻYTKOWNIKA

Użytkownikowi, który przekazał dane osobowe przysługują następujące uprawnienia:

a. dostęp do treści swoich danych,

b. sprostowanie danych,

c. modyfikacja danych.

d. ograniczenie przetwarzania danych,

e. usunięcie danych,

f. przenoszenie danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany na podstawie dobrowolnej zgody Użytkownika lub przetwarzanych w sposób zautomatyzowany jeśli ich przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

Użytkownik ma ponadto prawo do wniesienia, w dowolnym momencie, sprzeciwu wobec przetwarzania przez Administratora danych osobowych, gdy przetwarzanie to odbywa się w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora - jeśli Użytkownik skorzysta z tego prawa, niezwłocznie zaprzestaniemy przetwarzania jego danych osobowych, chyba, że będziemy w stanie wykazać, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do dalszego przetwarzania danych, nadrzędne wobec wskazanych przez Użytkownika interesów, praw lub wolności.

W przypadku skorzystania przez Użytkownika z jednego z powyższych uprawnień Administrator podejmie niezwłocznie działania mające na celu usunięcie niezgodności w zakresie przetwarzania danych osobowych.

W celu skorzystania z uprawnień, o których mowa powyżej, mogą Państwo skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail rodo@avenirmed.com, telefonicznie lub korespondencyjnie na poniżej wskazane dane:

Avenir Medical Poland sp. z o.o.

ul. Kościuszki 40,

55-011 Siechnice

tel: +48 71 323 03 30, fax: +48 71 323 03 31.

Użytkownik ma ponadto prawo wniesienia skargi do organu nadzoru (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), w przypadku gdy uzna, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy RODO, kierując korespondencję na następujące dane:

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa

https://uodo.gov.pl/pl/p/kontakt

VII. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH UŻYTKOWNIKA ORAZ DZIECI

Administrator zobowiązuje się, że zastosuje adekwatne środki techniczne dla osiągnięcia jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa w zakresie danych osobowych Użytkownika, starając się zapobiec nieuprawnionemu dostępowi do danych.

Administrator zobowiązuje się do ochrony danych przed przypadkowym lub bezprawnym udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zniszczeniem, utratą, uszkodzeniem, zmianą oraz przetwarzaniem niezgodnym z przepisami obowiązującego prawa.

Administrator oświadcza, iż nie będzie świadomie zbierał i przetwarzał danych osobowych pochodzących od osób poniżej 16 roku życia, bez uzyskania w pierwszej kolejności zgody od ich rodziców lub innych prawnych przedstawicieli.

W przypadku, gdy Administrator otrzyma informację, iż uzyskał nieświadomie dane osobowe osoby poniżej 16 roku życia, to Administrator zobowiązuje się niezwłocznie podjąć działania mające na calu zaprzestanie przetwarzania danych oraz ich usunięcie.

VII. AUTOMATYCZNE PRZETWARZANIE DANYCH

W ramach funkcjonalności Serwisu dane osobowe Użytkowników mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany poprzez zastosowanie przez Administratora technik przetwarzania danych polegających na profilowaniu osoby fizycznej, w szczególności w celu przeanalizowania lub prognozowania jej osobistych preferencji, zachowań i postaw oraz przedstawienia zindywidualizowanej oferty asortymentu sklepu internetowego Family Optic w ramach marketingu bezpośredniego. Administator nie przewiduje żadnych innych celów ani dalej idących konsekwencji profilowania. Użytkownik ma prawo wnieść w dowolnym momencie, bezpłatnie sprzeciw wobec profilowania jego danych.

CZĘŚĆ II: PLIKI COOKIES

VIII. Informacje o plikach cookies

W ramach Serwisu przetwarzamy również dane o aktywności Użytkownika w Serwisie, takie jak liczba interakcji z poszczególnymi funkcjami, ilość czasu spędzonego w Serwisie, data i godzina korzystania z Serwisu, informacje techniczne o urządzeniu, za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta z Serwisu, ID i IP tego urządzenia. Administrator zbiera dane zawarte w logach systemowych (jest to informacja, jaką przekazuje serwerowi Serwisu komputer Użytkownika przy każdym połączeniu z domeną internetową Serwisu, może zawierać różne dane, np. adres IP, z którego można m.in. ustalić skąd nastąpiło połączenie).

Powyższe informacje zbierane są przede wszystkim przy zastosowaniu tzw. plików cookies, czyli małych plików tekstowych wysyłanych do urządzenia Użytkownika, które identyfikują go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji. Cookies są nieszkodliwe dla komputera, jak i dla jego Użytkownika i jego danych. W większości przypadków jest to niezbędne do prawidłowego działania Platformy.

Informacje te są wykorzystywane przez Administratora w celach statystycznych, marketingowych oraz technicznych w celu poprawy jakości usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu związanych z administracją serwerami, optymalizacją i modyfikacją Serwisu w celu lepszego jego dostosowania do potrzeb Użytkowników, co w razie przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Choć pliki cookies zbierają różnego rodzaju informacje, co do zasady nie stanowią one danych osobowych, ponieważ nie pozwalają na identyfikację Użytkownika. Ma to miejsce m.in w przypadku zbierania danych na temat Użytkowników Serwisu oraz ich preferencji w formie statystyk, gdyż informacje takie pozostają anonimowe i nie zawierają one danych oraz cech pozwalających na identyfikację poszczególnych osób fizycznych. Jednakże niektóre z informacji (w zależności od ich zawartości, liczby i sposobu wykorzystania) mogą zostać uznane za dane osobowe. Do takich informacji, które mogą mieć charakter danych osobowych, w pełni zastosowanie znajdują zasady przetwarzania danych osobowych znajdujące się w niniejszej Polityce prywatności.

Dla zapewnienia sprawnego korzystania z naszego Serwisu używamy także technologii innych niż pliki cookies, np. Local Storage, która służy do przechowywania danych zapisywanych podczas korzystania z serwisów w wydzielonej część pamięci przeglądarki. Dostęp do danych w Local storage może uzyskać tylko strona internetowa, z której dane zostały zapisane w przeglądarce. Dane w Local Storage są przechowywane przez przeglądarkę po jej zamknięciu.

IX. Rodzaje wykorzystywanych cookies

Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:

1. Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych danych czy informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

2. Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych danych czy informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

X. Podstawa przetwarzania cookies

Uzyskiwanie i przechowywanie informacji z wykorzystaniem cookies, które nie są konieczne do funkcjonowania Serwisu ma miejsce na podstawie wyrażenia przez Użytkownika zgody. W ustawieniach przeglądarki internetowej lub w ramach zarządzania polityką prywatności w Serwisie zgoda na korzystanie z technologii cookies, które nie są niezbędne do funkcjonowania Serwisu, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana (na przykład za pomocą ustawień przeglądarki), co wpłynie jednak ujemnie na poziom funkcjonalności Serwisu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Podstawą przetwarzania cookies niezbędnych do świadczenia usług drogą elektroniczną na żądanie Użytkownika oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z tych usług jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest potrzeba zapewnienia najwyższej jakości treści prezentowanych przez Administratora. W zakresie, w jakim również podmioty trzecie będące partnerami Administratora mogą mieć bezpośredni dostęp do tych informacji – podstawą prawną takiego przetwarzania jest wyrażona przez Klienta dobrowolna zgoda.

Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, jednak w ograniczonym zakresie – nie będzie bowiem można korzystać z funkcji, które ze swej natury wymagają plików cookies.

Na naszych stronach podmioty trzecie zamieszczają informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, smartfonie) oraz uzyskują do nich dostęp. To nasi zaufani partnerzy z którymi stale współpracujemy, aby dostosować do Twoich potrzeb i zainteresowań reklamy na naszych i ich stronach, a także usługi, które dostarczamy my i nasi zaufani partnerzy. Takim zaufanym partnerem są podmioty z grupy kapitałowej Wirtualnej Polski. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych przez Wirtualną Polskę znajdują się w polityce prywatności Wirtualnej Polski.

XI. Cele w jakich wykorzystywane są cookies, administratorzy Cookies Zewnętrznych

1. Cookies Administratora wykorzystywane są w następujących celach:

a. Konfiguracji Serwisu, w tym:

i. Dostosowania zawartości strony internetowej Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze strony internetowej Serwisu,

ii. Rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizacji i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb,

iii. Zapamiętania historii odwiedzonych stron w Serwisie w celu rekomendacji treści;

b. Uwierzytelniania Użytkownika w Serwisie i zapewnienia sesji Użytkownika w Serwisie:

i. Utrzymania sesji Użytkownika Serwisu, dzięki której serwer może zapamiętywać wprowadzone dane na formularzach przypisane do danego Użytkownika w ramach sesji,

ii. Poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki,

iii. Optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora;

c. Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności strony internetowej Serwisu:

i. Poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na strony internetowe Serwisu,

ii. Wyświetlania wybranych przez użytkownika ofert w schowku nawet po wygaśnięciu sesji.

iii. Wyświetlania ilości ofert w schowku bez konieczności każdorazowego odpytywania serwera,

iv. Wyświetlania tekstów z użyciem krojem czcionek dodatkowych, które nie są zainstalowane w systemie Użytkownika,

v. Realizacji poszczególnych kroków procesu rezerwacji,

vi. Zapamiętywania ostatnio wyświetlonego boksu z informacją;

d. Analiz i badań oraz audytu oglądalności w celu tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze strony internetowej Serwisu, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości;

e. Świadczenia usług reklamowych w celu dostarczania za pośrednictwem Serwisu treści reklamowych bardziej dostosowanych do zainteresowań Użytkowników;

f. Wyświetlania ankiet w celu zbierania statystyk o odwiedzonych stronach Serwisu, czasie i długości trwania odwiedzin w celu zbadania istnienia kryteriów, które musi spełnić Użytkownik, by została mu zaprezentowana ankieta;

g. Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu.

2. Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:

a. Prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:

i. www.google.com, usługa Google Earth oraz Google Maps [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA],

ii. microsoft.com, usługa pobierania skryptów JavaScript do obsługi formularzy w technologii Microsoft .NET WebForms z zewnętrznego serwisu [administrator cookies: Microsoft z siedzibą w USA],

iii. googleapis.com, usługa pobierania plików czcionek i skryptów JavaScript z zewnętrznych serwisów, w celu optymalizacji ładowania strony internetowej Serwisu [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA];

b. Zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych, pozwalających na dotarcie z przekazem reklamowym do Użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili Serwis w celu zapewnienia im dedykowanych treści reklamowych. Na potrzeby współpracy z podmiotami prowadzącymi działalność marketingową przeglądarka lub inne oprogramowania zainstalowane na urządzeniu Użytkownika zapisuje pliki cookies pochodzące od podmiotów prowadzących taką działalność, które mogą stać się administratorem danych Klienta:

i. Google Analytics [administrator cookies: Google Inc. z siedzibą w USA],

ii. Google Adwords [administrator cookies: Google Inc. z siedzibą w USA],

iii. Criteo [administrator cookies: Criteo GmbH z siedzibą we Francji],

iv. Firecrux [administrator cookies: Greenlogic Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu],

c. Zalogowania do Serwisu za pomocą serwisu społecznościowego:

i. Facebook Connect [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii];

d. Wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji Serwisu za pomocą serwisów społecznościowych:

i. plus.google.com [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA],

ii. Facebook.com [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii].

XII. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies

1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o każdorazowym zamieszczeniu cookies na urządzeniu Użytkownika. Możliwe jest również zablokowanie cookies podmiotów trzecich z jednoczesną akceptacją plików cookies pochodzących bezpośrednio od Avenir Medical Poland Sp. z o.o.

Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Poniżej zamieszczamy odesłania do omówienia sposobu ustalenia zasad korzystania z cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:

Chrome – informacja o cookies

Firefox – informacja o cookies

Internet Explorer – informacja o cookies

Safari – informacja o cookies

Informacje dla urządzeń mobilnych dostępne są na poniższych stronach:

Android – informacja o cookies

Blackberry – informacja o cookies

iOS (Safari) – informacja o cookies

Windows Phone– informacja o cookies

Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

XIII. UWAGI KOŃCOWE

Niniejsza Polityka Prywatności może ulegać zmianie, z uwagi na rozwój technologiczny oraz modyfikację istniejących standardów, zmiany w obowiązujących przepisach prawnych lub rozwoju i powstania nowych produktów i usług Serwisu. W związku z tym Administrator zobowiązuje się okresowo i regularnie dokonywać weryfikacji Polityki celem wprowadzenia jak najbardziej aktualnych uregulowań, zarówno prawnych jak i technologicznych. Zmiany następować będą poprzez aktualizację Polityki prywatności na stronie internetowej Administratora i opatrzenie jej odpowiednią datą.

W razie ewentualnych wątpliwości co do treści niniejszej Polityki, wyjaśnienia można uzyskać kontaktując się e-mailowo na adres: rodo@avenirmed.com, telefonicznie lub korespondencyjnie na adres:

Avenir Medical Poland sp. z o.o.

ul. Kościuszki 40,

55-011 Siechnice

tel: +48 71 323 03 30, fax: +48 71 323 03 31.

Strona główna
Ulubione
Koszyk